.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش قیمت دلار و سکه در بازار

 نخستین روز هفته جاری در حالی برای فعالان بازار طلا و ارز آغاز شد که موج نزول قیمت‌ها در بازار حاکم شده و هر دلار در صرافی ها با قیمت ۳۰۵۰ تومان و هر قطعه سکه طرح جدید یک میلیون و ۲۵ هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، قیمت طلا، سکه و ارز در بازار داخلی امروز (شنبه 29 تیرماه) نسبت به آخرین روز هفته گذشته ارزان شده است به نحوی که هم اکنون هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 98 هزار تومان مورد مبادله قرار می گیرد.

در بازار های جهانی هم اکنون ارزش هر اونس طلا 1297 دلار گزارش شده و در بازار داخلی هر مثقال طلا با ارزش 427 هزار و 500 تومان تعیین قیمت شده و عرضه می شود.

سکه فروشان بازار سبزه میدان در تاریخ  و ساعت انتشار این گزارش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با قیمت 990 هزار تومان، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک میلیون و 25 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی را با قیمت 545 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی را با قیمت 347 هزار تومان و سکه یک گرمی را با قیمت 232 هزار تومان می فروشند.

صراف‌ها و دلال‌های خیابان فردوسی هم از کاهش قیمت دلار نسبت به آخرین روز هفته گذشته خبر داده و اعلام کردند که هم اکنون دلار با قیمت 3050 تومان فروخته و با قیمت 3000 تومان خریداری می شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.